Aquest és el nou Portal del Client: com funciona?
Amb l'objectiu d'enriquir l'experiència d'esdevenir autoconsumidor, estrenem el nou portal de client. En ell, podràs veure totes les dades de les teves instal·lacions, veure el seu rendiment en temps real, fer consultes i resoldre possibles incidències. I perquè puguis aclarir els teus dubtes de forma àgil, també tindràs accés a un llistat amb les preguntes més freqüents i les seves respostes, com les ajudes i subvencions disponibles, el funcionament de la instal·lació o la compensació d'excedents.
El portal del client ja està actiu i per accedir-hi per primera vegada només hauràs de seguir aquests 3 senzills passos:
1. Entra a accés a clients
Selecciona “Accés a clients” al menú principal de la pàgina.
2. Sol·licita la contrassenya d'accés
Per aconseguir les teves credencials, introdueix el teu correu electrònic en el camp que hi ha sota de “NUEVO USUARIO”. El correu electrònic és el que vas donar a SolarProfit quan vas contractar la instal·lació.
Ara, revisa la safata d'entrada del teu correu, on rebràs un correu com aquest amb la teva contrasenya d'accés:
3. Ja pots accedir al portal del client!
Ara ja pots accedir al portal introduïnt el teu correu en el camp d'"usuari" i la contrasenya que has rebut.
Si ho desitges, també podràs canviar la teva contrasenya fent clic a “Has oblidat contrasenya?”. Fent això, t'arribarà un correu amb les instruccions a seguir per a completar el procés de canvi de contrassenya. I per si encara et quedés algun dubte, en el següent vídeo podràs veure tot el procés i el funcionament del portal:
PUBLICACIONS RELACIONADES:
Com puc beneficiar-me de la compensació d'excedents?
La importancia de gestionar el consum de casa amb plaques solars