Zer da kanal etikoa?
Kanal etikoa gure barneko informazio-sistema da; SolarProfit Taldean nagusi daitezkeen irregulartasunak (modu anonimoan edo ez) salatu nahi dituzten informatzaileen arteko komunikazio-bidea.
Kanal etikoaren helburua da informatzaileei aukera ematea taldearen ekintzak edo hutsegiteak modu konfidentzialean, seguruan eta errepresaliarik gabe salatzeko.
Nork kudeatzen du kanal etikoa?
Kanal etikoa baliabide segurua da, komunikazioen eta horiek igortzen dituzten subjektuen konfidentzialtasuna, segurtasuna eta osotasuna bermatzen dituena. Horregatik, sistemaren arduradunak kudeatzen du, eta taldeko administrazio-organoa edozein dela ere beteko du kargua.
Zer jakinaraz daiteke?
Kanal etikoa informatzaileek Kode Etikoa betetzeari buruzko kontsultak edo salaketak egiteko erabil dezaketen bidea da. Jarraian kontsulta ditzakezu, adibide gisa, kanal etikoaren bidez jakinaraz daitezkeen gai batzuk:
Informazio gehiago nahi izanez gero, egin klik esteka honetan, Kanal Etikoaren Erregelamendua kontsultatzeko. Bertan, informazioa kudeatzeko prozedura eta informatzailearen barneko informazio- eta defentsa-sistemaren politika zehazten dira.
Nor izan daiteke informatzaile?
Taldean edo taldetik kanpo (stakeholder) lan egiten duen eta laneko edo lanbideko testuinguru batean gerta litezkeen arau-hausteei buruzko informazioa lortu duen edozein pertsona.
Zer beste bide daude?
Nahiago baduzu, informatzailea babesteko agintaritza independentearen aurrean jakinaraz dezakezu salaketa. Erakunde hau desberdina da autonomia-erkidego bakoitzean; kontsultatu zein erakundek duen lan horren ardura zure erkidegoan, mesedez. Katalunian, Kataluniako iruzurraren aurkako bulegoak egiten du lana, salaketen postontziaren bidez. Honako hauek dira agintaritzaren datuak:
KATALUNIAKO IRUZURRAREN AURKAKO BULEGOA
C/ Ribes 1-3, 08013 Barcelona
Telefono-zenbakia: 935 545 555
Faxa: 935 545 564
bustiaoac@antifrau.cat