Canal Ètic

Què és el Canal Ètic?

El Canal Ètic és el nostre sistema intern d’informació, la via de comunicació entre els informants que volen denunciar (de forma, o no, anònima) irregularitats que s’hagin pogut esdevenir en el Grup SolarProfit.
L’objectiu del Canal Ètic és brindar l’oportunitat a les persones informants de denunciar accions o omissions del Grup de manera confidencial, segura i sense represàlies.

Qui gestiona el Canal Ètic?

El Canal Ètic és un recurs segur que garanteix la confidencialitat, la seguretat i la integritat de les comunicacions i dels subjectes que les emeten. Per això, està gestionat per la persona responsable del sistema, que ha d’exercir el càrrec amb independència de l’òrgan d’administració del Grup.

Què es pot comunicar?

El Canal Ètic és el mitjà que poden utilitzar les persones informants per fer consultes o denúncies relatives al compliment del codi ètic. A continuació, pots consultar, a tall d'exemple, algunes de les qüestions susceptibles de ser comunicades a través del Canal Ètic:

  • Irregularitats financeres i comptables
  • Incompliment de les normatives i de les polítiques internes
  • Conducta poc ètica o conflicte d’interessos
  • Robatori, malversació o frau
  • Suborn, suborn i corrupció
  • Utilització d’informació privilegiada o confidencial
  • Assetjament o discriminació laboral
  • Aspectes mediambientals
  • Vulneracions dels drets humans

Per a més informació, fes clic a l’enllaç següent per consultar el reglament del Canal Ètic, on es detalla també el procediment de gestió d’informacions i la política de sistema intern d’informació i defensa de l’informant.

Qui pot ser informant?

Qualsevol persona que treballi al Grup o en sigui externa (stakeholders) i que hagi obtingut informació sobre possibles infraccions en un context laboral o professional.

Quines altres vies existeixen?

Si així ho prefereixes, pots comunicar la teva denúncia davant l’Autoritat Independent de Protecció de l’Informant. Aquesta institució és diferent a cada comunitat autònoma. Si us plau, consulta quin organisme és el responsable d’aquesta tasca a la teva comunitat. A Catalunya, aquesta tasca l’executa l’Oficina Antifrau de Catalunya a través de la bústia de denúncies. Aquestes són les dades d’Antifrau:
OFICINA ANTIFRAU DE CATALUNYA
C/ Ribes 1-3, 08013 Barcelona
Telèfon: 935 545 555
Fax: 935 545 564
bustiaoac@antifrau.cat

Formulari del Canal Ètic

Només si vostè vol identificar-se:
*Camps obligatoris
900253545
Sol·licitar estudi
Sol·licitar estudi

Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que la página web funcione correctamente. Esta categoría solo incluye las cookies que garantizan funcionalidades básicas y características de seguridad de la página web. Estas cookies no almacenan ningún tipo de información personal.

Cookies no necesarias
Les cookies que pueden no ser particularmente necesarias para el funcionamiento de la página web y que se utilizan específicamente para recabar datos personales de los usuarios a través de análisis, anuncios y otros contenidos integrados, se denominan cookies no necesarias. Es obligatorio obtener su consentimiento antes ejecutar estas cookies en la página web. Estas son:





GUARDAR

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar estudios estadísticos y analizar la navegación en nuestra página web. Pulse “Aceptar” si acepta el uso de todas las cookies o “Configurar” para rechazar y/o configurar la utilización de cookies. Para obtener más información, pulse aquí.