Que é a Canle Ética?
A Canle Ética é o noso Sistema Interno de Información; a vía de comunicación entre os informantes que queiran denunciar (de forma anónima ou non) irregularidades que puidesen ter lugar no Grupo SolarProfit.
O obxectivo da Canle Ética é ofrecerlle a oportunidade ás persoas informantes de denunciaren accións ou omisións do Grupo de xeito confidencial, segura e sen represalias.
Quen xestiona a Canle Ética?
A Canle Ética é un recurso seguro que garante a confidencialidade, seguridade e integridade das comunicacións e dos suxeitos que as emiten. Por este motivo, está xestionado polo Responsable do Sistema, que exercerá o seu cargo con independencia do órgano de administración do Grupo.
Que se pode comunicar?
A Canle Ética é o medio que poden utilizar os informantes para realizaren consultas ou reclamacións sobre o cumprimento da normativa Código ético. A continuación pódense consultar, a modo de exemplo, algunhas das cuestións que se poden comunicar a través da Canle Ética:
Para máis información, prema na seguinte ligazón para consultar o Regulación da Canle Ética onde tamén se detalla o procedemento de xestión da información –e a Política do Sistema de Interno de Información e Defensa do Informante.
Quen pode ser informante?
Calquera persoa que traballe no Grupo, ou allea a este ( stakeholders) e que obtivese información sobre posibles infraccións nun contexto laboral ou profesional.
Que outras vías existen?
Se o prefires, podes comunicar a túa queixa á Autoridade Independente de Protección do Informante. Esta institución é diferente en cada comunidade autónoma, comprobe cal é o órgano responsable deste labor na súa Comunidade. En Cataluña, este traballo é realizado pola Oficina Antifraude de Cataluña a través da súa caixa de correo de reclamacións. Estes son os datos da Autoridade:
OFICINA ANTIFRAUDE DE CATALUÑA
C/ Ribes 1-3, 08013 Barcelona
Teléfono: 935 545 555
Fax: 935 545 564
bustiaoac@antifrau.cat