Canle Ética

Que é a Canle Ética?

A Canle Ética é o noso Sistema Interno de Información; a vía de comunicación entre os informantes que queiran denunciar (de forma anónima ou non) irregularidades que puidesen ter lugar no Grupo SolarProfit.
O obxectivo da Canle Ética é ofrecerlle a oportunidade ás persoas informantes de denunciaren accións ou omisións do Grupo de xeito confidencial, segura e sen represalias.

Quen xestiona a Canle Ética?

A Canle Ética é un recurso seguro que garante a confidencialidade, seguridade e integridade das comunicacións e dos suxeitos que as emiten. Por este motivo, está xestionado polo Responsable do Sistema, que exercerá o seu cargo con independencia do órgano de administración do Grupo.

Que se pode comunicar?

A Canle Ética é o medio que poden utilizar os informantes para realizaren consultas ou reclamacións sobre o cumprimento da normativa Código ético. A continuación pódense consultar, a modo de exemplo, algunhas das cuestións que se poden comunicar a través da Canle Ética:

  • Irregularidades financeiras e contables
  • Incumprimento das normativas e das políticas internas
  • Conduta pouco ética ou conflito de intereses
  • Roubo, malversación ou fraude
  • Suborno e corrupción
  • Uso de información privilexiada ou confidencial
  • Acoso ou discriminación laboral
  • Aspectos ambientais
  • Violacións dos Dereitos Humanos

Para máis información, prema na seguinte ligazón para consultar o Regulación da Canle Ética onde tamén se detalla o procedemento de xestión da información –e a Política do Sistema de Interno de Información e Defensa do Informante.

Quen pode ser informante?

Calquera persoa que traballe no Grupo, ou allea a este ( stakeholders) e que obtivese información sobre posibles infraccións nun contexto laboral ou profesional.

Que outras vías existen?

Se o prefires, podes comunicar a túa queixa á Autoridade Independente de Protección do Informante. Esta institución é diferente en cada comunidade autónoma, comprobe cal é o órgano responsable deste labor na súa Comunidade. En Cataluña, este traballo é realizado pola Oficina Antifraude de Cataluña a través da súa caixa de correo de reclamacións. Estes son os datos da Autoridade:
OFICINA ANTIFRAUDE DE CATALUÑA
C/ Ribes 1-3, 08013 Barcelona
Teléfono: 935 545 555
Fax: 935 545 564
bustiaoac@antifrau.cat

Formulario da Canle Ética

Só no caso de querer identificarse:
*Campos requiridos
900253545
SOLICITAR ESTUDO
SOLICITAR ESTUDO

Las cookies necesarias son absolutamente esenciales para que la página web funcione correctamente. Esta categoría solo incluye las cookies que garantizan funcionalidades básicas y características de seguridad de la página web. Estas cookies no almacenan ningún tipo de información personal.

Cookies no necesarias
Les cookies que pueden no ser particularmente necesarias para el funcionamiento de la página web y que se utilizan específicamente para recabar datos personales de los usuarios a través de análisis, anuncios y otros contenidos integrados, se denominan cookies no necesarias. Es obligatorio obtener su consentimiento antes ejecutar estas cookies en la página web. Estas son:





GUARDAR

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar estudios estadísticos y analizar la navegación en nuestra página web. Pulse “Aceptar” si acepta el uso de todas las cookies o “Configurar” para rechazar y/o configurar la utilización de cookies. Para obtener más información, pulse aquí.